گودو به دنبال ارائه مقالات در سه حوزه ادبیات، روانشناسی و جنبش های اجتماعی است. تلاش من بر این است که تا حد امکان در این مقالات، به مسائلی که تا به امروز کمتر در سایت های اینترنتی ارائه شده اند، پرداخته شود. در نهایت امیدوارم با نظرات و پیشنهادات خود ( همچنین پیشنهاد برای موضوعات جدیدی که شما دوست دارید در این وبلاگ به آن ها پرداخته شود) به رشد این وبلاگ کمک کنید.

با آرزوی موفقیت برای شما

سروش

این‌ها کلماتی هستند که اولین بار برای توصیف این وبلاگ به کار بردم. همان طور که از توضیحات مشخص است، اسم اولیه‌ی این وبلاگ گودو بوده و مطالب وبلاگ هم بر دامنه‌ای مستقل با همین نام منتشر می‌شد. تغییرات اما از جایی شروع شد که برخلاف تقریبا تمامی دوستانم تصمیم گرفتم یک بار دیگر خلاف مسیر شنا کنم و عطای مهاجرت را به لقایش ببخشم و همچنان به عنوان شهروند زادگاهم ایران به زندگی ادامه دهم. نتیجه این که بعد از دو سالی عدم فعالیت، وبلاگ به دامنه‌ی consonant.blog.ir منتقل شد و اسمش هم شد صامت. برخلاف گذشته، از موضوعات مرتبط با ایران و زندگی روزمره در ایران خواهم نوشت، و با بسامد کمتر از روانشناسی. از طرفداران بازگشت دانش‌آموختگان دانشگاهی به ایران به شمار می‌آیم. مشکلات را ناشی از کمبود دانش و پختگی خودمان می‌دانم و تنبلی و ناامیدی را بزرگترین معضل پیش‌رو. به تغییرات امیدوارم، اما تلاش برای تبلیغ رانندگی در بین خطوط و یا بازسازی هویت شهری را در اولویت بالاتری می‌دانیم نسبت به مسائلی که هر روز در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شوند. 

چیزهای زیادی نیست که بتوانم از خودم در چند جمله توضیح دهم، پس برخلاف میل به توضیح همین یک مورد اکتفا می‌کنم. بخش قابل توجهی از زندگی را در دانشگاه تهران و در چند دانشکده‌ی مختلف با رشته‌های مختلف گذرانده‌ام و همچنان به یادگیری رشته‌های جدید فکر می‌کنم!